Ajou University repository

유사한 의미의 영어 양상조동사 의미분석 및 지도방안
  • 정윤지
Citations

SCOPUS

0

Citation Export

Advisor
조재형
Affiliation
아주대학교 교육대학원
Department
교육대학원 영어교육
Publication Year
2006-02
Publisher
The Graduate School, Ajou University
Description
학위논문(석사)--아주대학교 교육대학원 :영어교육,2006. 2
Abstract
유사한 의미의 양상조동사가 상호대체 가능하다고 알려져 있는데 이를 반박하는 내용을 조사한후 교과서에 어떻게 제시되어 있는지 알아보고 그에 따른 지도안을 작성하였다.
Language
kor
URI
https://aurora.ajou.ac.kr/handle/2018.oak/16889
Journal URL
http://dcoll.ajou.ac.kr:9080/dcollection/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000000984
Type
Thesis
Show full item record

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Total Views & Downloads

File Download

  • There are no files associated with this item.