Ajou University repository

Browsing "Marketing MBA" by Issue Date :

Jump to a point in the index:
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 10 of 10

스캐너 데이터를 이용한 TV광고 이월효과에 관한 실증적 연구
  • 이화규
  • 2016-02
  • The Graduate School, Ajou University
PL상품이 유통업체의 수익에 미치는 영향의 실증적 검증
  • 정은숙
  • 2014-08
  • The Graduate School, Ajou University
관계 마케팅의 전략 변수와 성과 지표 사이의 관계 연구
  • 김형렬
  • 2014-02
  • The Graduate School, Ajou University
공익연계 마케팅시 기업 이미지가 구매의도에 미치는 영향
  • 김민정
  • 2012-02
  • The Graduate School, Ajou University
의료관광 성공요인 국제사례 비교연구
  • 김명애
  • 2011-08
  • The Graduate School, Ajou University
1